بيائيد از اين لحظه هر كاري كه مي توانيم براي كاهش تصادف انجام دهيم. رانندگي تعيين كننده ترين لحظات زندگي است ، در اين لحظات به هوش و متمركز باشيم. هيچگاه و تحت هيچ اجباري وقتي خواب آلود يا عصباني هستيم رانندگي نكنيم. با افزايش آگاهي خود و اطرافيان مي توانيم گام هاي موثري در كاهش تصادف هاي خانمانسوز برداريم.

قلب های طلایی 2

قلب های طلایی همیشه شما را در راه رسیدن به اهداف پاک و انسانی یاری می دهند.
در مسیر نیل به آرزوها و اهداف و رفع مشکلات، عده ی بسیار زیادی انسان را یاری نمی دهند، عده ی کمی باقی می مانند که این عده ی کم نیز دو دسته اند: دسته ی اول اینگونه شما را یاری می دهند که می خواهند شما را منصرف کنند و به شما پیشنهاد می دهند که هدف را تغییر دهید. این دسته، حل مشکل را در کنار زدنِ آن می بینند. اما دسته ی دوم شما را یاری می دهند البته اگر هدف و خواسته ی شما منطقی، عقلانی و انسانی باشد مثلاً نه در اینکه شما را یاری دهند تا فردی را از بین ببرید. این دسته ی کم قلب های طلایی اند. این عده اگرچه بسیار کم اند اما درس های بسیار بزرگی می آموزانند.
آدم کوچولوها از کنار مشکل شما عبور می کنند ...
آدم کوچولوها بعضی مواقع ظاهراً در مقام یاری، شما را راهنمایی می کنند! بعضی مواقع شما را پند می دهند، برای شما مسیر زندگی تعیین می کنند، نقشه ای که آنان برای شما طرح و ترسیم می کنند در جهت منافع خود می باشد نه در جهت رشد و پیشرفت شما ! ...
حتی بعضی مواقع اگر حس کنند نقشه ای که در زندگی دارید خوب و عالی است به هر ترتیبی شده شما را دلسرد می کنند اگر موفق نشدند با  روش های مختلف سد راه شما می شوند.
در نقطه مقابل، قلب های طلایی شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنند. وقتی از آنان راهنمایی می خواهید در کالبد شما جای می گیرند و سعی میکنند آنچه که به صلاح شماست نشان دهند. خیر و صلاح شما را دوست دارند و به پیروزی، سربلندی، شادمانی و آسایش شما می اندیشند.
آدم کوچولوها پیشرفت و ترقی خود را در دیگران جستجو می کنند؟!
پیشرفت خود را در جلوگیری از پیشرفت دیگران می بینند و دائماً خود را با دیگران مقایسه می کنند و همواره سعی دارند به هر طریق شده مانع پیشرفت دیگران شوند.
قلب های طلایی از شنیدن و دیدن مشکل دیگری رنج می برند، بدون درخواست کمک، کمک می کنند و به درخواست کمک، همیشه و در هر شرایطی پاسخ مثبت می دهند.
قلب های طلایی معتقدند فردی را که نیاز به کمک دارد باید کمک کرد.
شعاع دید آدم کوچولوها بسیار کوچک است لذا اهداف و خواسته های آنان نیز کوچک.
آدم کوچولوها مسائل را سطحی می نگرند به عنوان مثال: اول به خود کمک می کنند بعد به برادر خود و در اولویت پایین تر به پسرخاله ی خود البته اگر زیاد کوچولو نباشند چرا که بعضی از آن ها آنقدر کوچولویند که به جز خود به احدی کمک نمی کنند.
آری،آنان غافلند از اینکه همه ما مردم، نزدیک تر از آنیم که حتی تصور کنیم...
شعاع دید و محبت قلب های طلایی بسیار بزرگ است آنقدر بزرگ که کره ی آن، کره ی زمین را دربر می گیرد. قلب های طلایی بین منافع خود و دیگران اولویتی قائل نمی شوند بلکه کمک به دیگری و منفعت او در دیدگاه آنان خود نوعی، منفعت است. آنان بزرگوارتر از آنند که فقط خود را ببینند و منافع خود ...
قلب های طلایی بوی بهشت می دهند، از همنشینی و مصاحبت با آنان هرگز سیر نمی شوید. آنان همیشه و در هر حالی شما را می پذیرند، به شما پاسخ مثبت می دهند و بالاخره شما را امیدوارتر و شادمان تر می سازند.
آدم کوچولوها، امنیت خود را در کنترل دیگران می دانند و می جویند و قلب های طلایی در کنترل خود و اثرگذاری مثبت بر دیگران.
قلب های طلایی به موفقیت دیگران غبطه نمی خورند بلکه شاد می شوند و برای آن نیز تلاش می کنند.

آمار بازدید

621535
امروز
دیروز
بازدید کل
177
208
621535