بيائيد از اين لحظه هر كاري كه مي توانيم براي كاهش تصادف انجام دهيم. رانندگي تعيين كننده ترين لحظات زندگي است ، در اين لحظات به هوش و متمركز باشيم. هيچگاه و تحت هيچ اجباري وقتي خواب آلود يا عصباني هستيم رانندگي نكنيم. با افزايش آگاهي خود و اطرافيان مي توانيم گام هاي موثري در كاهش تصادف هاي خانمانسوز برداريم.

قلب های طلایی 13

قلب های طلائی مفهوم هدف و آرزو را به خوبی درک می کند. آنان آرزومندان را در نیل به آرزوهایشان یاری می دهند چون می دانند نیل به هدف چه اندازه لذت بخش است و نیز می دانند آرزومندان که هدف خویش را دنبال می کنند لحظه لحظه، خدا را ملاقات می کنند و چه خدمتی بالاتر از یاری دادن قلبی پاک و جستجوگر.
آن ها در لحظه لحظه ی زندگی، هر کمکی که بتوانند (و حتی نتوانند!) به همنوع خویش می نمایند.
زندگی در این دنیا برای ما یک اجبار و تحمیل است اما نحوه ی زندگی در آن، یک اجبار نیست بلکه ما خود انتخاب کرده ایم که فقط به فکر خواسته های کوچک نفس کوچک خود باشیم ... .
قلب های طلایی در شرایط دشوار و سخت زندگی هیچ گاه شما را تنها نمی گذارند اما آدم کوچولوها به محض اینکه بویی از سختی بشنوند شما را ترک می کنند.
قلب های طلایی در کمترین سختی شما، بیشترین یاری را می دهند اما آدم کوچولوها در بیشترین سختی، کمترین یاری را نمی دهند ...
قلب های طلایی در سخت ترین شرایط زندگی خود، یاری می دهند اما آدم کوچولوها در بهترین شرایط زندگی خود، یاری نمی دهند.
با شاد کردن همنوع، شادی هایمان را تضریب کنیم.
وقتی ما سبب شادی و شادمانی همنوع می شویم اولاً او را شاد می کنیم دوماً اطرافیان او را و سوماً خود ما مستقیم از این کار شاد می شویم (غیر مستقیم هم از دریافت پاسخ خوبی ها در آینده) چهارماً او نیز با اعمال شایسته تر در اثر رشد روحی خویش و انجام همین اعمال در فرصت های آینده، سبب شادمانی اطرافیان خود و حتی روزی شاید ما می شود.
اینگونه شادی ها تضریب می شود نه تقسیم ... .
در اثر کار نوع دوستانه ی ما، او، اطرافیان فعلی و آتی او و خود ما فعلاً (و دوباره در آینده در اثر دریافت پاداش خوبی خود) شاد می شویم . اینجوری که شادی تقسیم نمی شود!
پس شادی هایمان را تضریب کنیم تضریب ... .

آمار بازدید

621482
امروز
دیروز
بازدید کل
124
208
621482