بيائيد از اين لحظه هر كاري كه مي توانيم براي كاهش تصادف انجام دهيم. رانندگي تعيين كننده ترين لحظات زندگي است ، در اين لحظات به هوش و متمركز باشيم. هيچگاه و تحت هيچ اجباري وقتي خواب آلود يا عصباني هستيم رانندگي نكنيم. با افزايش آگاهي خود و اطرافيان مي توانيم گام هاي موثري در كاهش تصادف هاي خانمانسوز برداريم.

قلب طلایی است یا آدم کوچولو؟

قلب طلایی است یا آدم کوچولو؟


فاصله ی آدم کوچولوها با قلب های طلایی اگر چه در اعمال و نتیجه ی آن ها بسیار است اما این فاصله از یک تار مو کمتر و از کوچکترین واحد زمانی، کوتاهتر است. آری این فاصله، به اندازه ی یک نیت است یک نیت، یک نیت خیر و تمام ... از هم اینک، نیت هایمان را خیر کنیم.
اراده به نیت خیر داشتن در ذهن آدمی بسیار سریع می تواند صورت گیرد و همین کافی است ... سرچشمه ی تمام افکار و گفتار و اعمال، همین نیت است ... نیت را خیر کنیم و باقی را به خدا بسپاریم ... .
آدم کوچولوها هم قلب های طلائی اند!!!
اما قلب های طلایی بالقوه
آدم کوچولوها در کوچولوترین شکل خود هنوز یک قلب طلایی اند اما قلب طلایی کوچک و غبار گرفته که باید به خود واقعی بازگردند، این قلب های طلایی کوچک در هر شرایطی که باشند در یک لحظه می توانند تبدیل به قلب های طلایی گردند و آن تغییر نیت است و بس.
آنها هم می توانند به سرعت به قلب های طلایی بالفعل تبدیل شوند
با خالص کردن نیت و گذر از خودِ ظاهری و میل به خودِ واقعی
در یک چشم بهم زدن، با تغییر نیت ...
نیت خیر، دنیای انسان را تغییر می دهد ... .
قلب های طلایی هم در هر لحظه در آسیبِ تبدیل شدن به آدم کوچولوها هستند. چنانچه آدم کوچولوی مطلق نداریم و هر آدم کوچولویی هر لحظه قابلیت تبدیل شدن به یک قلب طلایی را دارد علاوه بر اینکه حتما بخشی از وجود او طلائی است. قلب های طلایی نیز بدون مراقبه ی دائمی و توکل بر لطف خالق هستی، هر لحظه در خطر سرنگونی از انسایت هستند.

اگر در سرتاسر خواندن این نوشتار، قلبتان لرزید

اگر چشمانتان را اشک حلقه زد

اگر به فکر فرو رفتید  ...

و اگر این مطالب را خواندید! شما نیز یک قلب طلایی هستید که باید قدر خویش را بدانید و صفات نیک خود را تقویت نمایید.

آمار بازدید

627385
امروز
دیروز
بازدید کل
12
406
627385